Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~misial | użytkownik

imię i nazwiskoMichal adresLondyn zarejestrowany17.12.2005 @22:40:50 ostatnio na stronie23.05.2011 @15:38:34



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty51 komentarze863 posty na forum6

komputer / sprzęt
Canon eos 1n/ Canon eos 5d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dario2    26.09.2007 @18:08:16
dzięki bardzo
ja też lubię góry i podróże..
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~Gorannex    26.09.2007 @17:10:01
niestety kolory sie zatraciły bo to skan... i do tego kiepskiej jakości teleobiektyw... wyszlo lepiej w bw... dzięki wielkie za ocenę..
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~Ewelina81    26.09.2007 @11:49:33
piękne dzieki
_______
Ewelina81
^madia    24.09.2007 @12:37:07
dzięki
~Kondorr    24.09.2007 @11:19:00
...a swoją drogą szacun za avatara :D
_______
Oceniam prace, które mi sie podobają... nie ważne czy się znam na danej dziedzinie czy nie...

Hitman FanFilm:
http://www.youtube.com/watch?v=IZR6srm1Rt8
~dominikw    24.09.2007 @10:40:58
Hehe te bledne kategorie to przez scroll w myszce
Dzieki a info, bo w sumie nie zauwazylebym tego "chlopaku"
Pozdrowionka
~MOTO    24.09.2007 @10:38:19
siema
~Sigi    22.09.2007 @20:11:04
Robie, Tamronem 90mm.
~stefan997    22.09.2007 @00:25:12
co racja to racja - patrząc na sytuację w naszym kraju, aż się paszport w kieszeni otwiera
_______
http://www.wyso.pl
jeśli oceniając moje zdjęcie liczysz na odwetową ocenę, to muszę Cię rozczarować,

http://www.digart.pl/grupy/6192/TWA_mowie_NIE/
~nanga    21.09.2007 @14:24:25
ja chce z tej cięzkiej strony :P
_______
tępię marne kwiatki dziś
~maluszeczka    20.09.2007 @19:42:54
Dziękuję za miłą ocenkę i komentarz Jak mogę się odwdzięczyć?
~Isabele    20.09.2007 @17:14:42
Dziękuję raz jeszcze
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~Isabele    20.09.2007 @16:24:40
Dziękuję bardzo serdecznie
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~crazyG    19.09.2007 @11:01:12
dzieki, dzieki za ocene i wyrozumialosc keidy dzieli ci od obiektu podwojne brudne plastikowe okno ciezko wylapac idealna ostrosc, wez tez pod uwage, ze to koga byc po rostu rozwarstwione chmurki pozdrawiam
~yamachan    19.09.2007 @09:24:53
dzięki....
[pozdrawiam]
~Renii    17.09.2007 @10:33:33
dzięki za komentarz i wytknięcie pomyłki - już naprawione
_______
Chcę się uczyć i proszę o konstruktywne komentarze

"Nie trać czasu z kimś,kto nie ma go,aby go spędzać z tobą.."
~MOTO    11.09.2007 @18:20:38
Siema kostek Lysy wlasnie sie zalogowalem na digart.pl no powiem ci ze niezla stronka :0
Poprzednia strona 1 2 3 4 5
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt